Day 18

 Sebenarnya dari semalam, aku text bambam. sebab aku rasa aku tak boleh sangat dah like i cannot go dah with all of these. erm, tapi dia tak reply. aku cuma nak dia bagi aku sedikit kata2 semangat ja. but he didnt reply sampai harini. honestly, aku sedih dan kecewa sebab dia macam endah tak endah ja and macam tak kisah and macam tak take responsibility of what yang dia dah buat. yala, aku jadi macam ni kan sebab dia lah, tapi he really dont care, proof? he did not reply me, thats enough proof. 

but entahla. aku tak tau kenapa dengan aku, like why am i too sedih. sampai bila setiap malam, before aku tidoq aku akan menangis... i also dont want to cry or sad. but at times, i cant help. 

and entah kenapa, aku still nak tunggu dia, i want to give us chances again. i will wait for him again even if, i hurt so much. but, losing him is worse. i cant stand that either. so, aku text dia cakap, aku akan tunggu dia, and aku minta maaf sebab aku sangka buruk dekat dia, yang dia tak nak reply text aku tu. yalah, maybe dia busy kot. but it has been 2 days dia tak reply. hmm,,, mungkin dia betul2 busy. so aku minta maaflah. 

aku cakap, aku minta maaf. aku cuma rindu dekat dia. aku akan cuba tunggu dia lagi. cuma, penantian ni betul2 susah, sebab aku tak tau bila dia akan mai balik... hm... aku doakan dia baik2 ja. aku akan setia tunggu kat sini ya fahmi... :') jaga diri okay. 

No comments:

Post a Comment